[Group 1]-IMG_4851_IMG_4865-15 images
Про ТРЦ

ТРЦ Конкорд перший у Полтаві торгововельно-розважальний центр fasion-напрямку. Торговельна галерея представлена відомими брендами, серед яких: Brocard,  а.TaN, Olko, Lerros, Incity, O’Stin, Oodji,  Arber, Luciano Carvari, Yves Rocher, Watsons, Золотий  Вік, Люксоптика та ін.

Основні переваги ТРЦ:

— шестирівневий торговельно-розважальний центр Конкорд розташований у центрі міста по вул. Європейська, яка є головною транспортною артерією Полтави;

— у Конкорді розташований єдиний у місті кінотеатр;

—своїм ексклюзивним партнером  Конкорд обрали такі торгові марки, як а. TaN, Mann, Lerros, Incity,  Arber, Luciano Carvari, Vovk, велика частина яких успішно працюють у ТРЦ з дня заснування;

— у Конкорді  працює професійна команда з чотирьох  маркетологів, саме тому ТРЦ у своєму регіоні є законодавцем моди зі створення нових унікальних форматів івент-заходів;

— ТРЦ активно розвиває  SMM: аудиторія соціальних мереж Конкорду  становить 53 тисяч осіб;

— згідно з даними проведеного в ТРЦ дослідження,  цільова аудиторія ТРЦ представлена в сегментах: “середній+” — 40 % і “середній” — 35%;

— Конкорд — це бренд. Полтавці обирають його з високою періодичністю— 52 % відвідують ТРЦ раз на тиждень і частіше, а 75 % — приходять сюди мінімум 1 раз на місяць;

— атмосфера в ТРЦ (чистота, оформлення, декорації, освітлення) заслужено отримала  високу оцінку — 4.8 за п’ятибальною шкалою;

— керуюча компанія використовує сучасні методи ведення бізнесу, у тому числі й  в напрямку оптимізації бізнес-процесів — впроваджена система Бітрікс 24.

*ГО «Дослідницьке бюро Sociologist», м. Харків, грудень 2015 р.