Наші улюблені відвідувачі! Оновлений ARBER в ТРЦ Конкорд на
![[Group 1]-IMG_4851_IMG_4865-15 images](http://konkord.pl.ua/wp-content/uploads/2016/01/Group-1-IMG_4851_IMG_4865-15-images-870x430.jpg)
ТРЦ Конкорд перший у Полтаві торгововельно-розважальний центр fasion-напрямку. Торговельна галерея представлена відомими брендами, серед яких: Brocard, VOVK, Arber, Watsons, Люксоптика та ін.
Основні переваги ТРЦ:
— шестирівневий торговельно-розважальний центр Конкорд розташований у центрі міста по вул. Європейська, яка є головною транспортною артерією Полтави;
— у Конкорді розташований кінотеатр всеукраїнської мережі Wizoria;
—своїм ексклюзивним партнером Конкорд обрали такі торгові марки, як Arber, Vovk, велика частина яких успішно працюють у ТРЦ з дня заснування;
— у Конкорді працює професійна команда з чотирьох маркетологів, саме тому ТРЦ у своєму регіоні є законодавцем моди зі створення нових унікальних форматів івент-заходів;
— ТРЦ активно розвиває SMM: аудиторія соціальних мереж Конкорду становить 53 тисяч осіб;
— згідно з даними проведеного в ТРЦ дослідження, цільова аудиторія ТРЦ представлена в сегментах: “середній+” — 40 % і “середній” — 35%;
— Конкорд — це бренд. Полтавці обирають його з високою періодичністю— 52 % відвідують ТРЦ раз на тиждень і частіше, а 75 % — приходять сюди мінімум 1 раз на місяць;
— атмосфера в ТРЦ (чистота, оформлення, декорації, освітлення) заслужено отримала високу оцінку — 4.8 за п’ятибальною шкалою;
— керуюча компанія використовує сучасні методи ведення бізнесу, у тому числі й в напрямку оптимізації бізнес-процесів — впроваджена система Бітрікс 24.
*ГО «Дослідницьке бюро Sociologist», м. Харків, грудень 2015 р.